Faktor lente 2021

59 Faktor In de vereniging NVHP Nederlandse Vereniging van Hemofilie-Patiënten Postbus 1188, 3860 BD Nijkerk 033-2471049 nvhp@nvhp.nl - www.nvhp.nl Bankrekeningen Ledenadministratie: NL53 INGB 0006 2295 70 Overige financiën: Rabobank Randmeren NL08 RABO 0162 6004 29 Met dank aan De NVHP ontvangt naast contributies, donaties, overheidssubsidie en gelden van de Stichting Haemophilia, ook bijdragen van de volgende bedrijven: Bayer, CSL Behring, Octapharma, NovoNordisk, Pfizer en Sobi. Het bestuur dankt iedereen van harte. Zonder deze steun kan de vereniging haar werk niet doen: het organiseren van lotgenotencontact, belangenbehartiging en informatievoorziening. Contributies en donaties Contributie: €40/kalenderjaar, €2,50 korting bij automatische incasso. Ook donateurs die minimaal €30 overmaken, krijgen Faktor toegestuurd. Opzeggingen uiterlijk 1 december, per mail (nvhp@nvhp.nl) of post (Postbus 1188, 3860 BD Nijkerk). Zorgverzekeraars geven vaak korting op de contributie van een patiëntenvereniging. Ga op onze website www.nvhp.nl naar Lid worden en klik daar de verwijzing naar het Overzicht van verzekeraars aan. Kijk of jij je lidmaatschap terugkrijgt in je aanvullende verzekering. Mocht de hoogte van de contributie toch nog bezwaarlijk voor je zijn, dan kan het bestuur vrijstelling verlenen. Penningmeester (8 uur per week) Taken en verantwoordelijkheden: • Deelnemen aan en actieve inbreng bij bestuurs- vergaderingen (acht keer per jaar) en Algemene Ledenvergaderingen (twee keer per jaar op zaterdag); • Beheren van de kas en bankrekeningen; • Controleren van facturen en betalingen in samenwerking met het administratiekantoor; • Verzorgen van de kwartaalrapportages; • Opstellen van het financieel jaarverslag in samenwerking met de accountant; • Opstellen van de begroting in overleg met het bestuur; • Fondsenwerving: opstellen van subsidie- en projectaanvragen; • Financiële verantwoording opstellen voor subsidie- en projectaanvragen; • Registratie van contracten en verzekeringsportefeuille; • Salarisadministratie in samenwerking met het administratiekantoor. Het profiel • Accuraat en betrouwbaar persoon; • Ervaring op financieel gebied; • Bestuurlijke ervaring is een pre; • Kennis van of affiniteit met het zorglandschap is een pré; • Zelfstandig kunnen werken; • Proactief en betrokken; • Beschikbaar in de avonduren, als ook enige flexibiliteit overdag; • Taalvaardig, zowel mondeling als schriftelijk (Nederlands en Engels). Competenties Je bent integer en zorgvuldig. Als financiële ‘waakhond’ geef je gevraagd en ongevraagd financieel advies. Je bent een betrokken teamspeler die op zoek is naar een mooie uitdaging waarbij je op een concrete manier kan bijdragen aan betere kwaliteit van leven voor onze leden, door richting en sturing te geven aan een dynamische vrijwilligersorganisatie. Wij bieden • Een enthousiast bestuur bestaande uit 5-7 vrijwilligers met verschillende achtergronden; • Een redelijke vrijwilligersvergoeding; • Mogelijkheid tot netwerkuitbreiding (nationaal en internationaal) om je verder te ontwikkelen; • Een kans om in de wereld van stollingsstoornissen een rol van belang te spelen! Interesse in deze functie? Stuur dan vóór 1 juli 2021 per e-mail je motivatie en CV per email naar de voorzitter Guus Wijfjes (g.wijfjes@nvhp.nl) . Voor vragen of meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de huidige penningmeester Chris Enklaar (c.enklaar@nvhp.nl ) of kijk op onze website www.nvhp.nl .

RkJQdWJsaXNoZXIy NzkyMjk=